Fandom

Hero Factory Wiki

Zębata Bestia

334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja14 Udostępnij
Zębata Bestia
44016 Jaw Beast vs Stormer.png
Zębata Bestia próbująca zmiażdżyć swoimi szczękami Prestona Stormera
Stworzenie
Zdolności Żadne
Status Nieznany

Zębata Bestia, znana także jako Bestia Jaw, to jeden z rodzajów zmutowanych Skoczków.

Historia

Zębate Bestie powstały w skutek mutacji zwykłych Skoczków. Do czasu budowy tunelu w mieście Antropolis, Bestie żyły w podziemnych jaskiniach, jednak kiedy rozpoczęto budowę korytarza, potwory wyruszyły wraz z innymi Skoczkami na łowy, których celem było zdobycie pożywienia dla Królowej. Znane są co najmniej dwie Zębate Bestie, które wyszły na powierzchnię. Jedna z nich podczas bitwy o miasto zaatakowała Bohaterów Dunkana Bulka oraz Marka Surge'a. Została jednak odparta przez Williama Furno, siedzącego w swojej Odrzutowej Maszynie. Stwór szybko powalił Maszynę, a następnie wydobył z niej Bohatera. Tuż po tym został mocno trafiony z Miotacza Mazi przez Daniela Rockę. Monstrum padło na ziemię, wypuszczając przy tym herosa. Natomiast druga Zębata Bestia starła się z Prestonem Stormerem i jego Zamrażającą Maszyną. Heros unieruchomił górną łapę potwora, lecz ten szybko rozkuł ograniczający go lód i przystąpił do ponownego ataku. W trakcie potyczki maszyna straciła rękę, a niedługo później poległa. Zębata Bestia porwała Stormera, a następnie zabrała do jaskiń.

Trzy inne Zębate Bestie wraz ze Skoczkami otoczyły herosów podczas ich spotkania z Królową w gnieździe. Po pokonaniu władczyni, herosi wrócili na powierzchnię, natomiast tunel do jaskiń zamknięto.

Cechy i zdolności

Jaw Beast Serial 1.PNG

Jedna z Zębatych Bestii w Antropolis

Bestie te odznaczają się swoją wielkością - są sporych rozmiarów. Nazwa tego rodzaju potworów wzięła się od ich monstrualnej wielkości, silnych szczęk. Zębate Bestie są także uzbrojone w ogromne, ostre pazury. Poza tym cechuje je duża siła, która przydała im się w starciu z Bohaterami i ich maszynami oraz zdolność do komunikacji między sobą.

Informacje o zestawie

Zębata Bestia pojawiła się w małym zestawie na 2014 rok, 44016 Bestia Jaw kontra Stormer. Liczył sobie 49 części i zawierał figurkę Zębatej Bestii oraz minifigurkę Stormera.

LEGO_Icon.png Artykuł o zestawie {{{Link}}} na Legopedii.

Pojawienia

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki