FANDOM

Z dziennika Von Nebuli jest fragmentem dziennika znajdującym się w LEGO Hero Factory: Galaktyczni Złoczyńcy.

Treść

Wpis 3925

Wszystko zaczyna się wreszcie układać. Wczoraj Meltdown zwrócił Stormera przeciwko Fabryce Bohaterów. To niesamowite jak odrobina skoncentrowanego promieniowania potrafi zmienić robota. Naturalnie reszta "bohaterów" zdołała go uratować. Pewnie teraz pękają z dumy... głupcy.

Znam ich sposób myślenia. Kiedyś byłem jednym z nich. Bulk, Stringer i inni sądzą, że pokrzyżowali moje plany i że szaleję z wściekłości gdzieś w ukryciu. Ale to bzdura. Atak na Stormera był tylko przykrywką... i zarazem okazją do poniżenia starego wroga. Mój prawdziwy plan sięga o wiele dalej, a jeśli się powiedzie, skutki będą dla nich bardziej bolesne.

Bohaterowie wyciągnęli fałszywe wnioski. Nic dziwnego. Ciągle wysłuchują opowieści o moim pochodzeniu, o tym, że ja - wtedy Von Ness - byłem dziełem Pana Makuro i że mój błąd podczas pewnej misji niemal kosztował życie dowódcy oddziału. Usunąłem się w cień, by po latach powrócić z nową, potężną mocą - jako Von Nebula. Właściwie tylko to ostatnie jest faktem. Tak naprawdę zostałem zdradzony i odepchnięty przez moich towarzyszy - sami dali plamę i potrzebowali kozła ofiarnego. Wybrali mnie. Zhańbili moje imię, więc je odrzuciłem. Von Ness umarł. Teraz jest Von Nebula.

Dla Stormera ten atak będzie dowodem na to, że zemsta na nim jest moim jedynym celem. Kolejny głupiec. Mnie nie interesuje jeden bohater. Ja chcę zniszczyć ich wszystkich. I tę całą Fabrykę! Makuro nie zdąży nawet kichnąć, gdy jego prywatna policja przestanie istnieć. A potem? Kto wie? Może jej miejsce zajmie "Fabryka Złoczyńców"?

Ten, kto kiedyś przeczyta moje zapiski, może nie zrozumieć, dlaczego tak bardzo pragnę zemsty. Wystarczy jednak pomyśleć, ile straciłem: życie jako bohater, szacunek, zaszczyty, dobre imię. Makuro i Stormer ukradli mi wszystko. Jeśli nie mogę być bohaterem i cieszyć się sławą oraz uwielbieniem innych... będę złoczyńcą i zgaszę uśmiechy na ich twarzach na wieki.

Moi sprzymierzeńcy czekają na nowe rozkazy. Rotor, Xplode, Corroder, Meltdown i Thunder łudzą się, że wkrótce - gdy tylko wypełni się mój plan - będą rządzili galaktyką. To zbyt żałosne, by się z tego śmiać. Oni są tylko pionkami w tej grze, tak jak Furno. Breez i inni są pionkami Pana Makuro. Uwięzienie Rotora lub unicestwienie Xplode'a byłoby dla mnie ledwie małym utrudnieniem i niczym więcej. Ostateczne starcie i tak rozegra się między mną a Stormerem.

Czas rozpocząć kolejny etap planu. Już niewiele dzieli Fabryką Bohaterów od zagłady.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki