FANDOM

Zatrzaski blokujące Rdzeń Bohatera
Zatrzaski Set 1
Narzędzie
Status Nieznany
Użytkownik(cy) Bohaterowie
Funkcje Różne

Zatrzaski blokujące Rdzeń Bohatera to wielofunkcyjne narzędzie będące na wyposażeniu Bohaterów biorących udział w Ataku Mózgów.

Opis

Historia

Po walce z Core Hunterem herosi z Drużyny Alfa 1 zrozumieli, że ich Rdzenie Bohatera mogą być narażone na kradzież lub zniszczenie przez dobrze wyposażonych złoczyńców. Aby zaradzić temu problemowi, Daniel Rocka z pomocą Nathaniela Ziba zaprojektował zatrzaski blokujące Rdzeń Bohatera. Dzięki temu rozwiązaniu, Rdzenie herosów są bezpieczne podczas walki.

Funkcjonalność

Zatrzaski blokujące to niezwykle nowoczesny dodatek do wyposażenia Bohaterów wysłanych na misję powstrzymania Mózgów. Są to dwie pary specjalnych zatrzasków zamontowanych na piersi. Ich funkcją jest ochrona podczas walki Rdzeni Bohatera zrobionych z minerału Quaza. Zatrzaski wykorzystują do tego elektromagnetyzm. Poza tym dodają one energii ich posiadaczom. Mogą mieć regulowane ustawienie. Każdy heros ma zatrzaski w charakterystycznym dla siebie schemacie kolorów.

Zatrzaski 2

Zatrzaski blokujące Rdzeń Bohatera należące do Dunkana Bulka

Użycie

Zatrzaski blokujące Rdzeń Bohatera otrzymało co najmniej siedmiu herosów z Drużyny Alfa 1 na czas Ataku Mózgów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki