FANDOM

Zbiorniki Maszyn Bojowych
Zbiorniki Maszyn Bojowych.png
Zbiorniki ze Skoczkami
Narzędzie
Status W użyciu
Użytkownik(cy) Maszyny Bojowe
Funkcje Różne

Zbiorniki to jeden z elementów niektórych Maszyn Bojowych. Zazwyczaj służą do przechowywania różnych rzeczy, nawet innych istot.

Opis

Zbiorniki Maszyn Bojowych, które zostały użyte w bitwie o miasto Antropolis, były zamontowane na plecach pojazdów i składały się z dwóch niemalże identycznych części, dzięki którym pojemniki można było otwierać. Zbiorniki umożliwiały skanowanie znajdujących się w nich obiektów oraz wysłanie uzyskanych ze skanów informacji prosto do kwatery głównej Fabryki Bohaterów. Bohaterowie umieszczali w nich Skoczki, jednak otwierane pojemniki okazały się słabo wytrzymałe na działanie dzikich potworów, które po niedługim czasie je niszczyły. Zbiorniki posiadały też silniki odrzutowe zamontowane w boczne ściany, dzięki czemu mogły zostać odpalone, jak rakiety. Oprócz tego zbiorniki mogły działać jako kapsuły medyczne. Jedną z ich licznych funkcji była też produkcja części do Maszyn Bojowych.

Rodzaje zbiorników

Istnieje kilka rodzajów zbiorników, które wykorzystywane są w różnych Maszynach:

Informacje o zestawie

Zbiorniki zostały wydane w większości Maszyn Bojowych (dotychczas w czterech zestawach) w 2014 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki