FANDOM

Zdalny Konstruktor
Zdalny Budowniczy 1.PNG
Narzędzie
Status Nieznany
Użytkownik(cy) Bohaterowie
Funkcje Automatyczny konstruktor pojazdów

Zdalny Konstruktor to narzędzie, które pozwala w prosty sposób budować zaawansowane Maszyny Bojowe.

Opis

Historia

Zdalny Konstruktor został zabrany przez Bohaterów na misję obrony miasta Antropolis, które obległy Skoczki. Po wylądowaniu w na placu budowy nowego tunelu i oczyszczeniu terenu ze Skoczków, herosi rozstawili narzędzie, po czym Daniel Rocka przystąpił do budowania Maszyn Bojowych: najpierw Zamrażającej Maszyny, później Odrzutowej i Niewykrywalnej. Niedługo po tym Nathan Evo zaprojektował w Zdalnym Konstruktorze Maszynę XL. Po walce z Zespoloną Bestią Bohaterowie zeszli pod ziemię. Tam rozebrali Maszynę XL i z jej części zbudowali w Zdalnym Konstruktorze kolejne pięć Maszyn.

Funkcjonalność

Zdalny Budowniczy 2.PNG

Panel sterowania

Złożony Zdalny Konstruktor przypomina sporej wielkości skrzynię, którą jest jednak w stanie unieść dwóch Bohaterów. Narzędzie to jest łatwe do rozstawienia. Składa się z trzech małych wież, które tworzą trójkątne pole energetyczne, pojemnika na elementy Maszyn oraz stacji z panelem sterowania. Wszystkie te elementy łączy przewód. Aby złożyć Maszynę Bojową w Zdalnym Konstruktorze, należy złożyć swój pojazd z wirtualnych części - kiedy przyłączy się jedną część do drugiej w panelu sterowania, Zdalny Konstruktor wyjmuje dane elementy z pojemnika i łączy je, tworząc kolejne fragmenty Maszyny.

Ciekawostki

Zdalny Budowniczy 3.PNG

Daniel Rocka tworzący Zamrażającą Maszynę

Budowanie w Zdalnym Konstruktorze przypomina tworzenie budowli z klocków LEGO - po prostu łączy się ze sobą części.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki