FANDOM

Zmutowany Robot Przemysłowy
Kombiner Breakout 2.png
Złoczyńca
Pracodawca Brak danych
Broń(nie) Miotacz, ostrza, pazury, szczęki
Status Brak danych

Zmutowany Robot Przemysłowy to tajemniczy złoczyńca pochodzący z Wszechświata Hero Factory.

Biografia

Mało wiadomo na temat życia tego przestępcy. Wiemy, że był on niegdyś robotem przemysłowym, który pewnego razu został zmutowany z powodu promieniowania. Prawdopodobnie został złapany przez Fabrykę Bohaterów i osadzony w Areszcie dla Złoczyńców, a kiedy wybuchła Wielka Ucieczka, Zmutowany Robot uciekł na wodną planetę, być może na Scyllę. Bezimienny Rekrut z Drużyny Alfa 1 został wysłany, by go schwytać. Łotr stoczył bitwę z Bohaterem, nie wiadomo jednak, jak się zakończyła.

Cechy i zdolności

Po swojej mutacji Robot Przemysłowy stał się agresywny i niebezpieczny. Zaczął być wrogiem zarówno Hero Factory, jak i złoczyńcy znanego jako Black Phantom. Mutant ten dobrze radzi sobie w warunkach podwodnych. Swoim wyglądem przypomina czworonożną bestię.

Broń i narzędzia

Zmutowany Robot Przemysłowy posiada spore szczęki oraz pazury znajdujące się na jego przedniej parze łap. Oprócz tego wyposażony jest w miotacz przypominający Miotacz Meteorytów, a także w ostrza wyglądające jak Magmowe Ostrza Jawblade'a.

Unique Villain vs Hero.png

Zmutowany Robot Przemysłowy walczący z Bezimiennym Rekrutem

Informacje o zestawie

Zmutowany Robot Przemysłowy to kombiner zestawów 6218 Splitface, 6201 Toxic Reapa oraz 6216 Jawblade. Jego instrukcja budowy pojawiła się w jednej z edycji Magazynu LEGO, która została opublikowana w 2012 roku.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki